دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1926
باردید دیروز : 10827
بازدید هفته : 41063
بازدید ماه : 63514
بازدید سال : 150257
بازدید کلی : 1206905

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : دو شنبه 26 دی 1390
نظرات

دانلود بازی جدید بازی های ورزشی زمستانی Winter Sports 2012

▐نسخه سالم و معتبر FairLight + کرک  ▐

بازی های ورزشی همیشه از محبوبیت خاصی در بین گیمرهای حرفه ای و مبتدی برخوردارند چرا که هیجان و نوآوری در این سبک بیش از دیگر ژانرهای موجود می باشد. Winter Sports 2012 عنوان جدیدترین بازی از Sports می باشد که بی شک گیمرهای بسیاری در انتظار انتشار آن بودند. بیش از 50 مسابقه و 10 دوره از المپیک ورزش های زمستانی به چشم می خورد، که به انتخاب خود می توانید به صورت Single Player و یا MultiPlayer تا سقف 4 نفر در هریک از آن ها شرکت کرده و در دمای بسیار پایین مشغول به برگزاری و شرکت در مسابقات هیجان انگیز ورزشی اعم از اسکی، اسنوبورد و … شوید. با اینکه بازی به 30 مرحله معروف شده است ولی با شکستن قفل ها و به دست آوردن امتیاز می توانید بیش از 50 مرحله را به آن افزوده و هیجان واقعی را در شرایط سخت تجربه کنید. یکی دیگر از امکانات در این بازی کامپیوتری پشتیبانی و ساپورت دسته های بازی Xbox 360 می باشد که می تواند امکان خوبی برای کنسول بازها فراهم کند. صحنه های آهسته حرفه ای و انتخاب صحنه های زیبا از جریان مسابقات و جلوه های ویژه باعث حرفه ای تر شدن سبک بازی شده است.

تصاویری از محیط بازی :

Winter Sports 2012 ScreenShot 1

Winter Sports 2012 ScreenShot 2

Winter Sports 2012 ScreenShot 3

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista or 7
Cpu: Intel Pentium D 3,0 GHz or AMD Athlon64 X2 4400 + 2.2 GHz
Ram: 1 GB Windows XP / 2 GB for Windows Vista / 7
Video Card: 256 MB
DirectX: DirectX  ۹٫۰
Hard Drive: 11 GB

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop وResume های متعدد است.

♦♦ روش نصب و کرک ♦♦

پس از دانلود، با فایل ISO. مواجه خواهید شد، به راهنمای فایل های ISO و Bin مراجعه کنید.

جهت نصب بازی از فایل Setup.exe استفاده کنید.

و برای کرک کردن بازی ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال کرده و سپس محتویات پوشه Fairlight را در محل نصب بازی کپی کنید.

دانلود کرک نهایی FailLight به صورت جداگانه

.: راهنمای استفاده از فایل های ISO و Bin :.

روش اول: توسط یک نرم افزار Image Write مانند Ashampoo Burning Studio 10 یا Alochol 120% فایل ISO یا Bin را روی DVD یا CD رایت کرده و سپس بازی را از روی آن اجرا کنید.

روش دوم: توسط نرم افزار Ultra Iso فایل هایی که پسوند ISO و Bin دارند، می توانید بدون Write کردن روی DVD یا CD استفاده کنید. روش کار این نرم افزار چنین است که فایل را از حالت ISO و Bin خارج می کند، یا به عبارتی فایل ها را Extract می کند.

روش سوم: به کمک نرم افزار Zip 7 می توانید فایل های ISO را بدون نیاز به Write کردن به آسانی Extract کرده و استفاده کنید.

روش چهارم: با نرم افزار Winrar نیز می توانید با انجام تنظیماتی ساده از فایل های ISO نیز استفاده کنید. برای اینکار کافی است نرم افزار Winrar را اجرا، و به مسیر زیر مراجعه کرده و تیک گزینه ISO را فعال کنید تا امکان Extract فایل های ISO توسط Winrar فراهم شود.قابل ذکر است که این روش فقط برای فایل های ISO کاربرد دارد.

Options > Settings > Integration

برنامه های ذکر شده را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید:

Ashampoo Burning Studio 10

UltraISO Premium.v9

Alochol 120%

Winrar 64 Bit

Winrar 32Bit

۷Zip


********
تعداد بازدید از این مطلب: 4243
موضوعات مرتبط: دانلود , بازی , ,
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 28
|
مجموع امتیاز : 28


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود