مستند تخت گاز - دانلود ویدئو
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1663
باردید دیروز : 10827
بازدید هفته : 40800
بازدید ماه : 63251
بازدید سال : 149994
بازدید کلی : 1206642

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
نظرات

 دانلود مستند تخته گاز فصل 18 Top Gear Season 18 HDTV 720p

| مستند تخته گاز ، فصل 18 پخش هفتگی از تاریخ 29.01.2012 با کیفیت HDTV 720p  |

| به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |


پس از مدت ها انتظار ، پخش فصل 18 مستند زیبای تخته گاز آغاز شده است و این مستند با کیفیت HDTV 720p x264 برای دانلود آماده شده است.
Top Gear را می توان یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی دانست. این برنامه که توسط سه مجری پر انرژی اجرا می شود ، از شبکه BBC پخش می شود و به بررسی تخصصی و تست جدیدترین اتومبیل های روز دنیا می پردازد ، آنها را با یکدیگر مقایسه می کند ، از معایب و برتری های آنها نسبت به یکدیگر می گوید و به طور کلی خودرو را آنالیز می نماید و در حین انجام این کار حس بسیار خوبی به بیننده می دهد گویی که در آنجا حضور دارد و از نزدیک این مراحل را مشاهده می کند. ريچارد هموند كه به اجراي اين برنامه مي پردازد غالبا سوار اتومبيلهاي پرسرعت شده وانها را تست ميكند. در این مجموعه شاهد تبدیل و ساخت ماشین ها به اشکال مختلف مثل موشک خواهیم بود که اتومبیل مانند شاتل فضایی پرتاب می شود همچنین این برنامه زیبا در هر قسمت یکی از شخصیت های معروف را دعوت می کند و او را به انجام مسابقه و رانندگی فرا می خواند.  در این مجموعه سعی شده تا انواع تست ها و مقایسات بین جدیدترین، پرقدرت ترین، گرانترین و ...اتومبیل های دنیا انجام گیرد. در راستای این مقایسات، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی را خلق میکند که هر بیننده ای را میخکوب می نماید. سفر به مکان های مختلف ، دیدار با شخصیت های گوناگون ، هیجان و بالا بردن سطح اطلاعات در رابطه با خوردرو های روز دنیا و چگونگی عملکرد آنها را می توان از ویژگی های این برنامه دانست.

 

قابلیت بازيابي فايل هاي فشرده و روش آن:

  فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

 

راهنمای عمومی رفع ارور اکسترکت:


منبع:  میهن دانلود

پسوورد درصورت نیاز:

www.mihandownload.com

پسوورد را بصورت حروف کوچک وارد کنید


********
تعداد بازدید از این مطلب: 3465
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود