همه چیز درمورد رایتل
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : شنبه 18 شهريور 1391
نظرات

 در این پست تمامی مواردی که از سیم کارتهای نسل سوم رایتل می خواهید بدونید رو

قرار دادم

امیدوارم بدرد بخوره

همه جزئیات و حتی ثبت نام . نواحی تحت پوشش و ... توضیح داده شده

در کنار خدماتی اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی، نسل سوم امکان استفاده از طیفی گسترده تر از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می کند. اینترنت پرسرعت،‌ انتقال ديتا، تلویزیون موبایل، بانكداري موبايل، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری از جمله این خدمات می‌باشند كه در ادامه برخي از اين خدمات ارزش‌افزوده معرفي شده‌اند:

اینترنت پهن باند بیسیم:
انواع خدمات باند تلفن همراه از جمله مهمترين خدمات ارزش افزوده نسل سوم به شمار مي‌آيند كه امکان استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت بر روی تلفن و یا کامپیوتر خود حتی زمانی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند. برای اتصال به شبکه و بهره‌برداري از اين خدمات، مشتركين مي‌توانند از تلفن همراه و یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند. برای استفاده از اينترنت برروي رايانه و لپ‌تاپ لازم است از یک مودم با اندازه مشابه حافظه‌های فلش استفاده خواهدشد. سرعت اینترنت در نسل سوم تا 42Mbps می رسد و بسته های گوناگون با سرعت و حجم های متفاوت بنا به نیازها و قوانین کشور ارائه خواهد شد

ارائه انواع محتوای عمومي و تخصصي:
بسیاری از خدماتی که در نسل سوم شبكه‌هاي مخابراتي استفاده مي‌شود، خدماتی هستند که اپراتور در آنها نقش ایجاد زیرساخت را دارد و ارائه آنها منوط به همکاری شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی است. در اين دسته از خدمات، انواع محتواي متني و چند رسانه‌اي مورد نياز با كمك بستر شبكه نسل سوم و با همكاري مجموعه‌هاي توليدكننده آن محتوا، در اختيار مشتركين قرار خواهد گرفت كه در ادامه برخي از آنها معرفي شده‌اند:

برنامه‌هاي تلویزیوني و ويدئويي:‌
با استفاده از این سرویس،‌ کانال‌های تلویزیون بر روی موبایل قابل مشاهده‌است. مشتركين مي‌توانند به راحتی به این کانالها دسترسی پیدا کرده و از برنامه‌هاي آن استفاده كنند. حق پخش برنامه‌های تلویزیونی را نيز مي‌توان از طریق گوشی و بر بستر شبكه نسل سوم پرداخت كرد. همچنين به كمك بستر شبكه نسل‌سوم مي‌توان فيلم يا كليپ‌هاي ويدئويي را براي مشتركين ارسال كرد و توسط گوشي آنها را دريافت نمود. این سرویس به مشتركين اجازه می‌دهد انواع ویدئو و محتویات آن را انتخاب کرده و سپس آن را برای مشاهده به گوشی موبایل،‌لپ تاپ و یا غیره بفرستد. گفتني‌است شبکه‌های خدمات نسل سوم به دلیل ظرفیت و پهنای باند گسترده خود برای ارائه خدمات ویدئویی نیز در موقعیت بهتری نسبت به نسلهاي پيشين خود قرار دارند.

خدمات بانكي و بانكداري:
با توجه به امنيت بالاي شبكه‌هاي نسل سوم و نيز ظرفيت انتقال انواع اطلاعات مورد نياز در شبكه بانكي، امروزه اين شبكه‌ها بستر قابل اطميناني جهت انجام انواع خدمات بانكداري محسوب مي‌گردند. در اين راستا به كمك شبكه نسل‌سوم مشتركين بدون نياز به بسياري از مراجعات حضوري به شعب بانكها و طي‌كردن مراحل مختلف اداري و صرفاً به كمك گوشي تلفن همراه خود، در اسرع وقت نيازهاي بانكي خود را برطرف خواهند كرد.

خدمات مبتنی بر مکان:‌
به كمك سرويس‌هاي مبتني بر مكان، اطلاعات آب و هوا یا ترافیک محلی به گوشي تلفن‌همراه شما فرستاده می‌شود. همچنين امکان جستجوی دوستان یا مراکز تجاری نزدیک شما را فراهم می کند. این خدمات شامل تشخیص موقعیت شخص یا شی ء همچون یافتن نزدیکترین باجه های بانکی الکترونیکی یا موقعیت یک دوست یا کارمند می شود. ردیابی مرسولات یا وسایل نقلیه نیز از جمله خدمات دیگر این سرویس می باشند. کلیپ های اخبار و اتفاقات ورزشی از جمله محبوب ترین فیلم های دانلود شده توسط کاربران موبایل هستند. گفتني‌است محدوده خدمات ارزش‌افزوده مبتني بر محتوا بسيار گسترده و متنوع مي‌باشد،‌ لذا به مرور ساير انواع اين خدمات نيز جهت آشنايي بيشتر معرفي خواهند شد.

************************************

سوالات متداول؟؟؟؟؟؟؟

1. سیم کارتهای رایتل در چند نوع عرضه می گردند؟
سیم کارتهای رایتل، سه نوع دائمی، اعتباری و دیتا هستند.

سیم کارت دائمی
دارندگان سیم کارتهای دائمی رایتل می توانند از انواع خدمات آن، شامل تماس تصویری، تماس صوتی، اینترنت پرسرعت و ... استفاده، و هزینه آن را در پایان هر دوره با دریافت صورتحساب پرداخت نمایند. همچنین طرحها و بسته های تشویقی خاصی، ویژه این مشترکان تنظیم می شوند.

سیم کارت اعتباری
مشترکان این نوع سیم کارتها، با خرید کارت شارژ، می توانند تا سقف اعتبار موجود از خدمات شبکه رایتل استفاده نمایند. جزئیات طرحهای تشویقی مخصوص این مشترکان در زمان تحویل سیم کارت از طریق رسانه ها و وب سایت رایتل اعلام خواهد شد.

سیم کارت دیتا
این سیم کارتها ویژه دسترسی به خدمات دیتا و اینترنت پرسرعت هستند و قابلیت برقراری تماس صوتی را ندارند. دارندگان سیم کارتهای دیتا، می توانند به صورت سیار با استفاده از دستگاه های مختلف مانند انواع تبلت، لپ تاپ و مودمهای قابل حمل با قابلیت اتصال به شبکه نسل سوم، از اینترنت پر سرعت استفاده نمایند. این سیم کارتها از قابلیت ارسال و دریافت پیام کوتاه (SMS) نیز برخوردار می باشند.
هم اکنون، فقط سیم کارتهای دائمی و دیتای رایتل عرضه می شوند.

2. ثبت نام به چه معناست؟
با انجام ثبت نام، مشخصات متقاضیان دریافت سیم کارتهای رایتل، ثبت می شود. واگذاری سیم کارت، پس از تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه مربوطه انجام خواهد شد.

3. خرید آنلاین چیست؟
در مواردی که رایتل امکان ثبت نام و پرداخت همزمان هزینه را فراهم آورده باشد، متقاضیان می توانند سیم کارت دلخواه خود را در یک مرحله خریداری نمایند.

4. پیش شماره های رایتل چیست؟
پیش شماره سیم کارتهای دائمی رایتل، 0920 و پیش شماره سیم کارتهای دیتا، 0921 است.

5. آیا امکان انتخاب شماره دلخواه وجود دارد؟
خیر. در مرحله کنونی ثبت نام، شماره متقاضیان از سوی رایتل اختصاص داده می شود.

6. هر متقاضی چند سیم کارت می تواند خریداری نماید؟
هم اکنون، هر فرد با کد ملی خود فقط می تواند یک سیم کارت دائمی و یک سیم کارت دیتا خریداری نماید.

7. در صورتی که متقاضی به شماره ویژه ای نیاز داشته باشد چه مراحلی را باید طی کند؟
در این مرحله از ثبت نام، شماره های ویژه عرضه نمی شوند. زمان و چگونگی عرضه این شماره ها از طریق رسانه ها و وب سایت رایتل اعلام خواهد شد.

8. آیا جهت انجام ثبت نام باید مبلغی پرداخت شود؟
جهت ثبت نام از طریق وب سایت رایتل هیچ هزینه ای اخذ نمی گردد.

9. آیا برای خرید آنلاین باید مبلغی پرداخت شود؟
بلی. در صورتی که امکان خرید داشته باشید، قیمت سیم کارت و مالیات بر ارزش افزوده را باید بپردازید.

10. چگونه می توان اطمینان پیدا کرد که ثبت نام به صورت کامل انجام شده است؟
با انجام ثبت نام اینترنتی یک صفحه شامل کد پیگیری و مشخصات متقاضی نمایش داده خواهد شد. این مدرک در مرحله بعد و جهت تکمیل ثبت نام ضروری است.

11. فرآیند واگذاری سیم کارتها به چه صورت است؟
پس از ثبت نام، از طریق ایمیل و یا SMS از متقاضی درخواست می شود که جهت تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه اقدام نماید. در این مرحله تحویل سیم کارتها براساس اولویت تکمیل ثبت نام انجام خواهد شد.

12. به مشتركين سيم كارتهاي دائمي چه خدماتی ارائه می شود؟
هم اکنون تمام خدمات پایه نسل سوم به شرح زیر به مشترکان عرضه می شوند و خدمات نوین ارزش افزوده نسل سوم به مرور به مجموعه خدمات رایتل اضافه خواهند شد.
تماس تصویری
تماس صوتی
ارسال و دریافت پیام چند رسانه ای
ارسال و دریافت پیام کوتاه
اینترنت پرسرعت در حین حرکت نسل سوم (+HSPA)

13. چه تفاوتی میان خدمات و امکانات رایتل با سایر اپراتورهای داخل کشور وجود دارد؟
رایتل تنها عرضه کننده خدمات نسل سوم تلفن همراه در کشور است. از برتریهای نسل سوم نسبت به نسلهای پیشین تلفن همراه می توان به نکات زیر اشاره نمود:
کیفیت بالا در عرضه خدمات پایه مانند: تماس صوتی، پیام کوتاه و پیام چندرسانه ای، به دلیل استفاده از جدیدترین فناوریهای مخابراتی
اینترنت پرسرعت نسل سوم (+HSPA) با قابلیت استفاده در حین حرکت
تماس تصویری
امکان عرضه انواع خدمات نوین ارزش افزوده و کاربردی بر بستر تلفن همراه

14. آیا امکان استفاده از امکانات نسل سوم در هر نوع از گوشیهای موجود در بازار، وجود دارد؟
خیر ، تنها در گوشیهایی که قابلیت استفاده از فناوری نسل سوم را دارند، ممکن است.

15. آیا می توان همراه با سیم کارت، گوشی تلفن همراه مناسب را نیز خریداری و دریافت نمود؟
هم اکنون فقط سیم کارت رایتل به متقاضیان عرضه می شود ولی با گشایش مراکز فروش رایتل، گوشیها و دستگاه هایی با قابلیت استفاده از فناوری نسل سوم نیز عرضه خواهند شد.

16. هزینه استفاده از خدمات رایتل چگونه است؟
هزینه استفاده از خدمات رایتل در صفحه تعرفه های خدمات فهرست شده است.

17. شبکه رایتل تاکنون در چه شهرهایی راه اندازی شده است ؟
شبکه رایتل در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، شیراز، و مشهد راه اندازی شده است.

18. آیا امکان استفاده از سیم کارتهای رایتل درتمامی نقاط کشور وجود دارد؟
هم اکنون، شبکه رایتل در شهرهای تهران، کرج، شیراز، و مشهد راه اندازی شده است و به تدریج و مطابق با برنامه مشخص شده در پروانه اپراتوری اعطایی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این شبکه به تمامی کشور گسترش خواهد یافت. اطلاعات تفصیلی در این زمینه بزودی ارائه خواهد شد.

19. پوشش شبکه رایتل در سطح کشور (شهرستانها، روستاها، و راهها) چقدر طول خواهد کشید؟
در ابتدا تمرکز بر روی پوشش جمعیتی است و در فازهای بعدی روی پوشش جغرافیایی خواهد بود.

20. آیا امکان ثبت نام و خرید برای فرد متقاضی در هر شهری وجود دارد؟
خیر. دراین مرحله فقط از ساکنان شهرهای شیراز و مشهد ثبت نام به عمل می آید. برای ساکنان شهرهای تهران و کرج، امکان خرید آنلاین فراهم شده است.

21. آیا برای ثبت نام سیم کارت محدودیت سنی وجود دارد؟
بلی. متقاضی باید 18 سال تمام داشته باشد.

22. چگونه می توان اطلاعات بیشتری در مورد رایتل کسب کرد؟
در حال حاضر از طریق تماس با مرکز خدمات مشتریان به شماره 2920 (021) و یا با مراجعه به بخش راهنمایی وب سایت رایتل به آدرس www.rightel.ir می توان اطلاعات بیشتری بدست آورد.

*********************

نواحی تحت پوشش رایتل:
1
تهران
تهران 1391/05/21
3G (Indoor/Outdoor)

2
البرز
کرج 1391/05/21
3G (Indoor/Outdoor)

3
فارس
شیراز 1391/05/23
3G (Indoor/Outdoor)

4
خراسان رضوی
مشهد 1391/05/21
3G (Indoor/Outdoor)
 

********************

ثبت نام و خرید سیم کارت های رایتل

ورود به سایت رایتل

منبع: وبلاگ دوست من سلام به نقل از وبسایت رایتل


********
تعداد بازدید از این مطلب: 4117
موضوعات مرتبط: وبنورد , اختصاصی SASJON , ,
|
امتیاز مطلب : 52
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود