عکس زنان تالش با لباسهای محلی - عکس تالش
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : سه شنبه 25 دی 1391
نظرات

در این پست براتون عکس های زیبایی از زنان تالش زبان با لباس های محلی زیباشون رو گذاشتم

تالشهای عزیز ببینید و لذت ببرید و برام به زبان تالشی بذارین

بابت کیفیت فایلها از قبل پوزش میطلبم

به بزرگواری خودتون ببخشید امیدوارم که براتون زیبا باشه...

این عکسها از محیط اینترنت جمع شده به همین خاطر گفتن منبع جزء به جزئش یکم مشکله پس از هم دوستانی که این عکسها رو در محیط اینترنت گذاشتن تشکر می کنم

امیدوارم راضی باشن

 


********
تعداد بازدید از این مطلب: 9319
موضوعات مرتبط: عکس , مختلط , اختصاصی SASJON , تالش , عکس , ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar03.jpg
نسرین در تاریخ : 1394/7/24/sasjon - - گفته است :
سلام
میخواستم یه اطلاعاتی درباره پرورشگاه شایگان ت رشت بدم
بچه ها میگن سرپرستش فوت کرده, واسه درامد انجا دچار مشگل شدن, اما هیچ اطلاعاتی در هیچ سایتی نوشته نشد, چرا؟؟!

/weblog/file/img/m.jpg
رها اسدی در تاریخ : 1393/1/1/sasjon - - گفته است :
برای پدربزرگم دعا کن دارم نابود میشم سرطان داره بهش خیلی وابسته ام
پاسخ: امیدوارم که همیشه سلامت باشید و خدا پدرتون رو شفا بده و همینطور همه مریضها رو ما که اون بالا نیستیم خدا خودش بزرگه

/weblog/file/img/m.jpg
رها اسدی در تاریخ : 1393/1/1/sasjon - - گفته است :
صلا با مذهب کاری ندارم ولی تالشی که ادعا میکرد دوسم داره 1 سال تمام بازیم داد با خانوادش من دیگه هیچ وقت نمیتونم ادم قبلی شم تو پسری نمیتونی درکم کنی من دوستای خودم تالشی هستن بحث اونا جداس چون واقعا کمکم کردن اما ببخشید که میگم من با پسراشون نمیتونم کنار بیام ظلم بدی بهم کرد خیلی بد
پاسخ: شما الان میگی کاری به مذهب نداری ولی قبلا تو نظرت گفتی: ....... به جز تالش همشون سنی هستن ..... (همشون هم گفتید) حالا هرچی هست من سعی میکنم درموردش صحبت نکنم... بیخیال هرکی هرطور میخواد فکر کنه.. من که آخوند نیستم بخوام ازون حرفای نمیدونم قلمبه سلنبه بزنم که اینطور نیست اونطوره شمام راحت باش... هرطور خودت میدونی... من حرفامو زدم... ولی به هرحال یا اون طرف مشکل داشته یا شما... دیگه نمیدونم

/commenting/avatars/avatar16.jpg
رها اسدی در تاریخ : 1392/12/28/sasjon - - گفته است :
من همه جای کشورم دوست دارم به جز تالش همشون سنی هستن بعدشم از هیچکدومشون خوبی ندیدیم
پاسخ: دوست عزیز شیعه یا سنی فرقی نداره... مهم اینه که آدم باشی... چه بسا افراد شیعه ای هستن که از صدتا کافر هم بدترن آدما همه یک جور نیستن که ... ممکنه بین اون آدمهایی که شما شناختید آدم خوب هم باشه و یا ممکنه اون آدمایی که بد بودن همشون سنی نباشن... یا ربطی به سنی بودن نداره که.. آدم بد بده دیگه.. چه سنی چه شیعه.. مگه شیعه ها همه فرشته ان؟ نیستن دیگه... تازه شم به فرض محال تالش ها همه بد ولی سنی ها همه بد نیستن عزیزم... لطفاً اگه از چیزی یا کسی بدی دیدی به مذهبش توهین نکن... ضمناً من خودم تالش هستم و به خودم افتخار میکنم خیلی از تالش ها و سنی ها رو هم میشناسم که افتخارات و خدمات زیادی به مردم و حتی به کشورشون ارائه دادن... نمیدونم شما از چی ناراحتی ولی بهتره که قبل از قضاوت درمورد مردم و مذهب ها یکم واقع بین باشی و به چیزی که میگی خوب فکر کنی... ممنون از نظرت به امید دیدار.

/commenting/avatars/avatar01.jpg
بیتا در تاریخ : 1392/9/2/sasjon - - گفته است :
خیلی بد بود
پاسخ: إ. میگی بد بود... بعد اون بوس چیه؟ D:

/weblog/file/img/m.jpg
Neda در تاریخ : 1391/12/13/0 - - گفته است :
mamnoon doostam. koli khoshhalam kardi

دستت درد نکنهپاسخ: خواهش می کنم... وظیفم بوووود

/weblog/file/img/m.jpg
neda در تاریخ : 1391/12/12/6 - - گفته است :
ایی ننه جا تنه بیمه واتمه ام ده مرا سنگ صبوره ولی نه تنی نه.



نه بی م منده شایی نه م وینده شایی



اگه بتونید معنیش کنید یه دنیا ممنونتون میشم
پاسخ: البته اینطور که نوشتی کم و بیش آدم یه جورایی میتونه معنی کنه اما اگه تلفظ بشه سریعتر و دقیقتر میشه اما به هرحال همچین معنی میشه ازش در آورد: ای ننه جان (دختر) با تو بودم گفتم این دیگه واس من سنگ صبوره اما نه تو هم نه. نه بدون من می تونی بمونی نه میتونی منو ببینی... (تقریباً همچین معنی ای میده - باحال بود)

/commenting/avatars/avatar15.jpg
niesoh در تاریخ : 1391/11/24/2 - - گفته است :
thank youمتشكرم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود