آمنه چشمان اسيد پاش را بخشيد
دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1435
باردید دیروز : 10827
بازدید هفته : 40572
بازدید ماه : 63023
بازدید سال : 149766
بازدید کلی : 1206414

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : دو شنبه 14 شهريور 1390
نظرات

آمنه چشمان اسيد پاش را بخشيد

http://impreso.milenio.com/media/imagecache/Principal/2009/03/06/mex-ten-41t1bn6.jpg

امنه بهرامی که پیش از این تقاضای حکم قصاص از دادگاه برای مجید عامل اسید پاشی صورتش کرده بود، صبح امروز پیش از اجرای حکم قصاص، از اجرای آن صرف نظر کرد.

 

بر اساس این گزارش حادثه ای که برای  آمنه  رخ داد آن چنان ابعاد گسترده ای یافت که برای نمونه بخش خبری سایت یاهو، با اختصاص گزارشی به شرح  تراژدی آمنه پرداخت و  واقعه را اینطور شرح داد: مجید در سال ۸۸ به اتهام اسید پاشی به صورت همکلاسی خود آمنه بهرامی محکوم به اجرای حکم قصاص چشم در برابر چشم شد. در اواسط اردیبهشت ماه امسال پیش از اجرای حکم، قصاص مرد اسیدپاش به تعویق افتاد. اما با رسیدن موعد قصاص در حالیکه همگان فکر می کردند بزودی مجید نیز به تاوان جنایتی که مرتکب شده، چشمانش را با تزریق اسید از دست خواهد داد، به ناگاه در میان تعجب همگان، آمنه از قصاص صرف نظر کرد.

آمنه بهرامی در گفت و گو با رسانه های داخلی در توجیه دلیل خود برای بخشش مجید  گفت: خداوند در قرآن از قصاص سخن گفته اما در همان جا بخشش را هم توصیه می‌کند و بخشش را بسیار بزرگ‌تر از قصاص دانسته است و من کار بزرگ‌تر را انجام داده‌ام.

وی در ادامه می‌گوید: من ۷ سال تمام تلاش کردم تا به قضات و مردم ثابت کنم که مجازات فردی که به صورت دیگری اسید می‌پاشد قصاص است. اما امروز من از اجرای آن صرف نظر کردم چون این حق من بود.

آمنه در ادامه افزود: من این کار را به خاطر کشورم انجام دادم، چون در حال حاضر تمام کشورها نظاره‌گر ما هستند و منتظرند که چه اتفاقی می‌افتد.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران هم در این باره گفت: بر اساس قانون، آمنه بهرامی دیه نقدی و خسارتی که در اثر جراحات به وی وارد شده را تقاضا کرده که این حق هر قربانی است اما در مورد جرئیات آن چیزی نگفت.

جعفری دولت‌آبادی افزود: «دستگاه قضایی درباره اجرای حکم مصمم بود ولی آمنه خود در بخشیدن قصاص این مرد قاطع بود.»

قابل یادآوری است که چندی پیش یکی از روزنامه‎ها نیز به نقل از آمنه این طور تیتر زد: «من خواهان ۲ میلیون یورو به منظور تضمین زندگی و آینده‌ام هستم و نه برای درمان. تنها در این صورت است که من از قصاص مجید می‌گذرم.»

آمنه که هنگام آشنایی با مجید در سال ۸۳ بیست‌ و‌ چهار سال داشت، سال‌هاست که در اسپانیا برای ترمیم جراحاتش تحت درمان است.

وی از ناحیه ۲ چشم نابینا است و هنوز از ناحیه صورت و بدن جراحات سنگینی دارد.
در سال ۸۹ دیوان عالی نیز حکم دیگری را در مورد مردی که به صورت مردی دیگر که عاشق زن وی بود، اسید پاشید، اجرا کرد.

با توجه به جنجالی بودن این پرونده و حساسیت‌های آن، خبر بخشش آمنه بهرامی امروز به عنوان سوژه اصلی اکثر خبرگزاری‌های جهان تبدیل شده است و جزو اخبار مهم سایت یاهو نیز قرار گرفت.

اميدوارم كه اين دختر هر چه زودتر سلامتي كاملش رو به دست بياره و چهرش مثل قبل زيبا بشه


********
تعداد بازدید از این مطلب: 3776
موضوعات مرتبط: جالب انگیز , اخبار , ,
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود