دانلود موزیک آکورد ریمیکس آموزش انیمیشن رایگان آهنگ نود 32 آپدیت خرید اینترنتی آموزش گیتار مدیا عکس مقاله برنامه موبایل اندروید بازی کتاب موبایل مستند داستان تالش متن

امتیاز شما به وبلاگ؟

آمار مطالب

کل مطالب : 748
کل نظرات : 548

آمار کاربران

افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 29

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 1086
باردید دیروز : 887
بازدید هفته : 3859
بازدید ماه : 17502
بازدید سال : 87634
بازدید کلی : 1144282

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ♥♥♥دوست من سلام♥♥♥ و آدرس sasjon.LoxBlog.ir لینک کنید و بعد مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید . اگه لینک ما در سایت شما وجود داشت لینکتون به طور خودکار توی سایت ما قرار میگیره.با تشکر.ساسان






تبلیغات
. . .
<-با کلیک روی تبلیغ بالا مارا حمایت کنید->
نویسنده : ساسان فرهمند
تاریخ : سه شنبه 1 آذر 1390
نظرات

یک زن دیگر قربانی اسید پاشی

در حالي كه هنوز خبرهاي مربوط به دادگاه آمنه بهرامي دختري كه قرباني اسيدپاشي خواستگار كينه توز خود شد و زيبايي و بينايي خود را براي هميشه از دست داد به پايان نرسيده، خبر مي رسد يك زن جوان ديگر البته اين بار در كرمانشاه به سرنوشتي مشابه دچار شده است. .

اين بار هم يك جوان خواستگار وقتي با پاسخ منفي زن جوان مطلقه كرمانشاهي براي ازدواج رو‌به‌رو شد، با اسيدپاشي از وي انتقام گرفت.

به گزارش «جام‌جم»، رسيدگي به اين پرونده شامگاه اول مهر امسال در پي تماس مردمي مبني بر اسيدپاشي در خيابان رودكي كرمانشاه در دستوركار ماموران پليس امنيت قرار گرفت.

ماموران با اعزام به محل در تحقيق از همسايه‌ها متوجه شدند فرد نقابداري به زن جوان حمله‌ور شده و پس از اسيدپاشي فرار كرده است.

پس از حادثه نيز يك مرد جوان به زن مصدوم نزديك شده و با ادعاي اين كه شوهر اوست وي را به بيمارستان منتقل كرده است.

با شروع تحقيقات در اين زمينه ساعاتي بعد يكي از مسوولان بيمارستاني در كرمانشاه با مركز پليس تماس گرفت و خبر داد مرد غريبه‌اي، زني را كه مورد اسيدپاشي قرار گرفته به بيمارستان آورده و آنها به وي مظنون و مانع خروج او از بيمارستان شده‌اند. در پي اين تماس، ماموران مرد جوان را دستگير و به مركز پليس منتقل كردند.

مرد جوان خود را همسر زن مصدوم معرفي و عنوان كرد نمي‌داند چه كسي به صورت همسرش اسيد پاشيده است.

متهم، خواستگار شاكي بود

در مرحله بعدي تحقيقات، خانواده زن آسيب‌ديده شناسايي و به پليس اطلاعات ـ امنيت استان كرمانشاه احضار شدند.

آنها گفتند مرد متهم، شوهر دخترشان نبوده و فقط چند بار به خواستگاري او آمده است.

با به دست آمدن اين اطلاعات، روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد و با دستور قضايي بازپرس شيرزادي، رئيس شعبه 9 دادسراي كرمانشاه، تحقيقات وي‍ژه‌اي از متهم آغاز شد.

اين در حالي بود كه مسوولان بيمارستان اعلام كردند زن جوان بشدت آسيب ديده و احتمال كورشدن وي وجود دارد.

آخرين ملاقات شاكي با متهم

در ادامه تحقيقات معلوم شد مرد 23 ساله‌اي خواستگار زن آسيب‌ديده بوده و از وي پاسخ منفي شنيده است و شب حادثه نيز در تماس با زن جوان از او خواسته تا براي آخرين بار با او ملاقات كند.

در جريان اين ملاقات هم زن جوان به درخواست ازدواج او پاسخ منفي داده و خواسته است برايش مزاحمت ايجاد نكند. در اين هنگام وقتي آنها از هم دور شده‌اند فرد نقابداري بلافاصله به او حمله كرده و پس از اسيدپاشي متواري مي‌شود.

با توجه به اين كه متهم همچنان اسيدپاشي را انكار مي‌كرد، سرانجام اوايل آبان‌ماه در ادامه بازجويي‌هاي پليسي مدعي شد با اجير كردن يكي از دوستانش، نقشه اسيدپاشي را عملي كرده است.

اعتراف به اجير كردن اسيدپاش

متهم در اظهاراتش به پليس گفت: زن جوان ـ مصدوم حادثه ـ دختر يكي از همسايه‌هاي قديمي‌مان بود.دو ماه پيش از حادثه متوجه شدم او از شوهر معتادش جدا شده و همراه دختر 9 ساله خود با پدر و مادرش زندگي مي‌كند. ابتدا در خيابان براي اين زن ايجاد مزاحمت مي‌كردم تا اين كه تصميم به ازدواج با وي گرفتم.

وي اضافه كرد: زن جوان و خانواده‌اش و حتي خانواده خودم راضي به اين وصلت نبودند و هر بار از آنها پاسخ منفي مي‌شنيدم بنابراين براي انتقام گرفتن از زن جوان، از يكي از دوستانم خواستم با تهيه اسيد، به محل قرار من با زن جوان بيايد و با اسيد به وي حمله‌ور شود.

در پي اعتراف متهم، نقابدار اسيدپاش نيز چند روز پيش دستگير شد.متهم با انتقال به مركز پليس به اسيدپاشي اعتراف كرد و گفت: از سوي جوان خواستگار اجير شده است.

بنابر اين گزارش، دو متهم پرونده با قرار قانوني از سوي بازپرس شيرزادي، رييس شعبه 9 دادسراي كرمانشاه روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.

منم نفرت خودم رو از این کار زشت و ناجوانمردانه اعلام می کنم

امیدوارم به سزای عملش برسه...


********
تعداد بازدید از این مطلب: 3694
موضوعات مرتبط: اخبار , مختلط , ,
|
امتیاز مطلب : 38
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








دوست من سلام
ساسان فرهمند متولد: 28 اردیبهشت 1371 از شهرستان زیبای رضوانشهر در استان سرسبز گیلان 2 سال سابقه به عنوان مدیریت کافی نت گاما و مهارت در زمینه طراحی تیزرهای تبلیغاتی و بنر، استند یا لوگو و... طراحی تیزر برای تلویزیون های شهری شماره تماس: 09333433384 تلگرام: Sasjon@ اینستاگرام: Sasan.Farahmand71 کانال تلگرام: BESTo20@ هر درخواستی یا کمکی خواستید مثل تحقیق یا مطلب خاصی با من درمیون بگذارید تا بهتون کمک کنیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود